Marte în Leu: Jar mâncăm!

Între 9 august și 25 septembrie 2015, impetuosul Marte se încarcă cu energia Leului, pe care o descarcă furtunos într-un sector al vieții noastre. Atâta timp cât în Leu stă Marte, șade și Venus, retrogradă până pe 8 septembrie. Trăim mai intens și cu o pasiune pe care o concentrăm într-o direcție clară, în funcție de zodie și de astrograma personală.

Marte în Leu îl evocă pe Harap-Alb în timpul probei prin care își alege calul. La tava cu jăratic trage cu încăpățânare cea mai prăpădită mârțoagă, pe care, în cele din urmă, o și încalecă. Harap-Alb trece astfel de jocul aparențelor, iar patrupedul cel uscat se metamorfozează în cel mai năzdrăvan armăsar. Marte în Leu aplică același principiu: nimic nu este ceea ce pare! Numai dacă riști, câștigi! Nu tot ce este colorat, atrăgător, estetic, are neapărat și miez. Nu tot ce pare lipsit de perspectivă chiar este. 

Marte în Leu ne aduce aminte de vorba aceea din bătrâni care spune că ‘orice cal ajunge gloabă’. Cine pune mândria pe primul loc și face totul doar ca să aibă cu ce să se laude, are de pierdut pe termen lung. Orgoliul se plăteșe cel mai scump pe acest val astrologic, mai ales de către cei care pun piedică altora. Marte recompensează în schimb încrederea, loialitatea și integritatea. Într-adevăr, simțim cu toții nevoia de a fi admirați și apreciați, de a primi atenție și a ieși în evidență. Magnetismul personal este în creștere, la fel și capacitatea noastră de seducție. Dar întrebarea nu este ‘Ce avem ?’, ci ‘Ce facem cu ce avem?’.

Marte ne pune la treabă ambițiile și dorințele noastre cele mai mari. Este vremea să luptăm cu dărurire și implicare totală pentru anumite realizări. Dar, ca să reușim, scopul luptei trebuie să fie creșterea personală și a celor din jur. Cine luptă doar ca să demonstreze de ce e în stare, ca să-i întreacă pe alții sau ca să se umfle în pene, s-ar putea să-și dea singur foc la rugul aprins de orgoliu. Marte în Leu ne provoacă să ne conștientizăm valoarea și ne vorbește despre riscuri asumate. Prin acceptarea provocărilor, ne asumăm puterea asupra propriei vieți, iar astfel nu le mai permitem altora să facă ce vor cu noi. Marte în Leu ne dă forță să eliminăm din viața noastră sau să punem la punct acele persoane care ne manipulează, care ne mint, care încearcă să ne controleze viața. Cinstea măsoară calitatea relațiilor.

Să trecem în revistă, pentru fiecare zodie, domeniul în care ne asumăm cele mai mari riscuri, pentru care luptăm, unde atragem atenția asupra noastră și ieșim în evidență prin realizări care stârnesc aprecierea, recunoașterea și admirația celorlalți:

Berbec: dragoste, copii, speculații financiare, creativitate, sport, sexualitate, oratorie, originalitate, relații cu publicul, popularitate

Taur: familie, locuință, decorațiuni interioare, grădinărit, amenajări, tranzacții imobiliare

Gemeni: comunicare, schimburi comerciale, vânzări auto sau achiziții, contracte, negocieri, studii, călătorii, documente oficiale

Rac: bani, investiții pe termen lung, achiziția unor bunuri de valoare, creșterea încrederii în sine, valorificarea unui talent personal

Leu: imagine, preocupare față de propriul corp, schimbare de ‘look’; investiții în cosmetică, vestimentație, tratamente, activități sportive; decizii inspirate, hotărâre și privire îndeptată doar înainte, popularitate

Fecioară: intuiții, călătorii interioare, pelerinaje inițiatice, meditație, rugăciune, legătură cu Dumnezeu, renunțarea la încăpățânare și control, comunicare cu lumea nevăzută, mesaje de la îngeri prin semne sau vise

Balanță: clarviziune, capacitate de anticipare, noi planuri de viitor, aspirații realiste, succes în echipă, promovare și susținere din partea grupului, prietenie împărtășită, popularitate

Scorpion: renunțare la luptele care nu duc nicăieri, închiderea unor capitole de viață, reinventare personală și profesională, o nouă identitate socială, începerea de noi proiecte, ascensiune gradată

Săgetător: schimbarea unor convingeri, relații cu străinătatea, călătorii lungi, comunicare la distanță sau în limbi străine, intervenție divină neașteptată, rezolvarea de probleme juridice, sentimentul că ‘se face dreptate’, dor de ‘ducă’ și de aventură

Capricorn: recompense, bani primiți cadou, donații, moșteniri, susținere financiară, delegarea de responsabilități, împărțirea unor bunuri deținute în comun, beneficii prin partener sau asociați, transformare personală de la zero

Vărsător: relații avantajoase, protejarea relației de cuplu sau a căsniciei, susținere din partea partenerului, realizări în doi, asocieri, demascarea unor persoane răuvoitoare, justiție favorabilă, popularitate

Pești: ascensiune profesională, vindecare, schimbarea stilului de viață, modificări în rutină și în programul zilnic, relații fructuoase cu colegii și subalternii, satisfacții prin muncă, eficiență, reorganizare.

9 comentarii:

  1. Merci, foarte bine punctat, exact ceea ce aveam nevoie.

    RăspundețiȘtergere
  2. peste tot se vorbeste numai de bani si iar bani pe mine nu ma intereseaza acest subiect---e super depasit ---eu vreau "cev" concret --spiritualitate ....fericire....cit mai multe aventuri....eu sint asa ----si nu ma schimb pentru nimeni......

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine-ar fi să se adeverească !
    Merci de informare!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Valeriu! Eu tot insist pe previziunile lunare pe care le publicai odata! Imi lipsesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună ziua prieteni, sunt medic de profesie. Nu am crezut niciodată în superfeshier din cauza experienței mele profesionale până când l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un puternic vrăjitor care este minunat cu munca lui. Aveam probleme în căsnicia mea de 12 ani când am descoperit că soțul meu avea o aventură cu colegul său, așa că l-am confruntat, tot ce mi-a putut spune este că ar trebui să fiu gata de divorț pentru că s-a săturat de mine, asta a fost cu adevărat surprinzător. pentru ca in doua zile primesc actul de divort de la el, il implor sa se opreasca dar s-a purtat ciudat nici nu se gandeste cum ne va afecta copiii, atunci am discutat cu o prietena despre problema mea si mi-a spus cum ea a fost într-o situație similară, dar Dr. DAWN a făcut o vrajă de dragoste pentru ea care i-a salvat căsnicia, am fost sceptic, dar chiar nu vreau o căsnicie eșuată, așa că l-am contactat pe Dr. DAWN pentru ajutor, după ce i-a explicat situația mea, el mi-a spus ce să fac și am făcut totul perfect așa cum mi-a spus el, astăzi soțul meu este din nou în pace cu mine și i-a întrerupt toate actele rele față de mine. Dacă ai o problemă în relația ta, Dr DAWN este ultima ta oprire pentru o soluție. Puteți contacta pe Whatsapp /+2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Atelier astro: Hărțile invalidării, 29 martie, online

Cum te simți când ți se pare că ești greșit, că nu aparții, că ești sărit când era să-ți vină rândul? Când tu ești cu munca și altul cu prem...